Zirh Corduroy тоалетна вода за мъже

  • Zirh Corduroy тоалетна вода за мъже
  • Zirh Corduroy тоалетна вода за мъже 1
  • Zirh Corduroy тоалетна вода за мъже 2
  • Zirh Corduroy тоалетна вода за мъже 3
     още

    Варианти Zirh Corduroy

    Нагоре

    За марката Zirh

    Оценка

    Дизайн на флакона

    Трайност на аромата

    Интензивност

    Общо впечатление

    Състав

    композиция

    кардамон, индийско орехче, дафинов лист, ванилия, кедър, зърна от тонка, сандалово дърво, лавандула, канела, гуаяк, мандаринка

    Американската марка Zirh ,създадена през 1995 г от Брайън Робинсън е специализирана в производството и продажбата на първокласна мъжка козметика. Продуктите Zirh са създадени по такъв начин, че да се харесат на мъжете от всички възрастови групи. Тяхното изключително качество се доказва и от факта, че в историята на съществуването си спечелват множество престижни награди.

    Кремове за бръснене,гелове за коса, кремове за лице Zirh се асоциират с висока ефективност и лесна употреба. Съдържат внимателно подбрани съставки от най-високо качество и минават през всички контролни тестове. Внимание заслужава и премийната серия Zirh Platinum, предназначена за най-взискателните клиенти.

    Сред предложенията на компанията Zirh ще откриете също и няколко вечни, съблазнителни и свежи аромата („Ikon“, „Corduroy“ и др.) създадени със сътрудничеството на известните  Франк Воелк, Шада Лавиня или други креативни дизайнери.

    Ще допълним и факта, че козметиката на Zirh използват много професионални спортисти и световни знаменитости. Например, лице на споменатия по-горе аромат  "Ikon" е британският модел Дейвид Генди. Марката Zirh ще заинтригува всички, които искат да бъдат атрактивни за противоположния пол, живеят активно,не се страхуват от нови предизвикателства и всички ,които обичат нещата надвишаващи границите на човешките  възможности.

     

     

    Нагоре

    Оценка Zirh Corduroy

    Какво е Вашето мнение за продукта Zirh Corduroy?

    Полетата означени със звездичка * са задължителни.


    Оценка *

    1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

    1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

    1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

    1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока



    Menu