TIGI Bed Head Small Talk

крем-гел за обем

5×
TIGI Bed Head Small Talk крем-гел за обем
TIGI Bed Head Small Talk крем-гел за обем
TIGI Bed Head Small Talk крем-гел за обем
200 мл.
16,90лв.

Код: TIG0180 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
още утре вторник, 19.06.2018 г.

Информация за козметикатаTIGI Bed Head Small Talk

Описание:
Стилизиращият крем Tigi Bed Head Styling за обем 3 в 1 добавя обем на косата като я прави лъскава и жива. Намалява чупливостта. Косата е защитени от топлино увреждане. TIGI Bed Head Cream за обем е с лека до средна фиксация.  

Ефекти:

  • добавя обем на коса
  • оформя, разделя и контролира косата
  • защита срещу термично увреждане на косата
  • има лека до средна фиксация

Тип коса:

  • Подходящ за всички типове коса.

Приложение:
Втрийте във влажна коса и оформете косата, ако е необходимо.

 

Характеристика

Kонсистенция
крем-гел
Ефект
Изглаждане и изправяне на коса

За марката TIGI

Козметика TIGI | Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят.
Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.
Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми.
При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor.
Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката).

Оценка TIGI Bed Head Small Talk

Добавяне на ново мнение

лесен за нанасяне
козметично качество
удовлетвореност от резултата
С изпращането се съгласявате с обработката на личните данни с цел обработка и изображение на оценката на продуктите на дружество Notino s.r.o. Имате право да възразите. Повече информация впринципи за обработка на личните данни.​.
5.0
5 оценка
4
1
лесен за нанасяне
козметично качество
удовлетвореност от резултата

Menu