Среща на Dolce & Gabbana и „Игра на тронове“

dolce_and_gabbana

Звездите от сериала предоставят своите лица в новата кампания на Dolce & Gabbana „The One“

Вече десетилетия лицата на известните личности са свързани с кампаниите на марковите парфюми. Неотдавна стартиралата кампания на Dolce & Gabbana „The One“ може да се определи като попадение право в десятката. При тазгодишната есенна рекламна кампания Kit Harington (Кит Харингтън) и Emilia Clarke (Емилия Кларк), две от главните звезди на сериала, в продукцията на HBO, блясват в серия от рекламни клипове на марката Dolce & Gabbana. Те са радостни и изпълнени с живот, както вече е традиционно за тази модна марка.

Благодарение на умелия избор на времето на началото, тази кампания е изцяло необикновена. Сърцето на всеки почитател разтуптява, когато във финала на седмия сезон „Игра на тронове“ (излъчена през август 2017 г.) се разиграва страстната и романтична сцена между двамата герои, известни на зрителите като Jon Snow (Джон Сноу) и Daenerys Targaryen (Денерис Таргариен). Тази сцена предизвиква любопитството на привържениците на поредицата по целия свят, възникват безчет теории и всички зрители нетърпеливо очакват следващото продължение, което ще се появи на екраните едва в края на 2018 година или началото на 2019 година. Любителите, благодарение на тази рекламна кампания са удовлетворени, и не за дълго след края на седмия сезон, можаха да видят своите любимци заедно. Не само, че тези две звезди са сред най-популярните настоящи актьори, но и названието на ароматите „The One“ („избраник“ или „избраница“) успешно подхожда за ролите, които двамата герои играят в контекста на поредицата.

Въз основата на оригиналния романтичен сюжет се спекулира дали на някого от героите, представени от Kit Harington и Emilia Clarke, отдавна не е предсказано да бъде „този, който е избран“. В поредицата се разказва, че ще дойде принц или принцеса, който трябва да спаси света. Тъй като с времето този древен език пропада в забвение, не е ясно кой от тях е наистина „този, който е избран“. Следващият сезон ще бъде последният, и така зрителите най-накрая ще разберат кой е „избраникът“. Преди това да се случи ние ще виждаме тези добре познати актьори в рекламната кампания на ароматите на марката Dolce & Gabbana. А кой знае, може би и след това! Още не е известно всичко, което тази кампанията ще донесе, но в първите два клипа актьорите са снимани отделно. Докато Kit Harington е лицето на кампанията на парфюмната вода за мъже „The One for Men“, Emilia Clarke представя тоалетната вода за жени от същата серия. Двата клипа са заснети в съвременния стил на Dolce & Gabbana. При своите кампании през последните години тази марка се стреми да внесе атмосферата на Италия, на семейството и общностите, и то не само за ароматите, но и в модата

Клиповете с двамата актьори са заснети в улиците на Неапол, където с местните жители те пеят, танцуват и се хранят. Обкръжени от музика, в лъчите на слънцето, се възхищават на игривата атмосфера на италианския късен следобед. Очевидно е, че целта на кампанията е създаване на впечатление, че двамата актьори, дори и поотделно, са тези, които желаят да се харесат на местните жители. Въпреки, че обкръжението е различно, идеята е същата както в сериала: и двамата актьори играят централната роля на „избраници“.

Dolce & Gabbana доказва, че наистина умее да прави смислени и непреходни рекламни клипове. През 2001 г. дизайнерите представят на пазара поредица ясни и искрящи аромати с названието „Light Blue“, които дочакват и мъжката версия одеколон за мъже , представен през 2008 година. Той и до днес е сред най-популярните и най-продаваните аромати. Успехът на тази серия до голяма степен е резултат от секси промоционалната кампания на модели с шоколадов тен на брега на остров Капри, облечени в оскъдни бели бикини. Безпрецедентният успех на това ухание се дължи именно на средиземноморския дух на самия аромат и придружаващата кампания.

Изглежда, че пред серията „The One“ предстои подобен славен път. Свързването на вече любимата серия аромати с популярни актьорски звезди притежава огромен потенциал. Тъй като сътрудничеството е тепърва в самото си начало, любителите вълнуващо дискутират за това, как кампанията ще продължи и дали актьорите ще се появят заедно в една реклама.

Аромати за мъже „The One for Men“

Потопете се в света на ароматите „The One for Men“ и се оставете на очарованието от комплексния профил на уханието на този любим одеколон. Главата формират нотки на грейпфрут, кориандър и босилек, преминавайки в пикантен аромат на кардамон и джинджифил. Базата на аромата е уханието на тютюн и кедрово дърво.

Кампания на Dolce and  Gabbana

Аромати „The One“ за жени

Ароматите The One“ за жени са смесица от богати тонове, сътворена от бергамот и мандарина със сочните личи и праскова, след които се развива уханието на бял крем. Сърцето и базата са пропити с богатия аромат на ванилия и кехлибар и накрая те са уравновесени с дъха на мускус.

dolce_and_gabbana_за_нея

Коледа наближава и от година на година, изборът на подарък за любимите хора става все по-труден. Какво ще кажете да зарадвате любителите на сериала „Игра на тронове“ с подаръчен комплект „The One“? Този подаръчен комплект за мъже съдържа одеколон, балсам след бръснене и душ гел. Със сигурност ще изваете усмивка върху лицето на вашата скъпа половинка, която обича „Игра на тронове“, с подаръчен комплект за жени, съдържащ парфюм „The One“, мляко за тяло и душ гел.

Menu