Общи условия

 Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между електронния магазин "Notino s.r.o.” (наричан по-долу Enzo. bg) като продавач от една страна и потребителите на интернет страницата и услугите, намиращи се на домейна Enzo.bg (наричан за краткост сайт), като купувач от друга страна. Тези условия обвързват всички потребители, които с натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположен на страниците на Enzo.bg (с изключение на линка към настоящите "Общи условия") се съгласяват, изцяло приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия".

Интернет страницата www.enzo.bg е част от "Notino s.r.o.” - дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, ЕИК: 3075136268          ИН по ДДС- BG 3075136268.

Седалище и адрес на управление: Notino s.r.o., Notino s.r.o. Londýnské náměstí 881/6, 639 00 Brno
IČO: 27609057, DIČ: CZ27609057

на територията на България ползваме за Ваше удобство адреса:

ENZO.BG
кв. Младост бл. 4 вх. В ап. 2
гр. Сливен 8800

РЕГИСТРАЦИЯ

От Enzo.bg можете да направите поръчка като гост или като регистриран потребител.

За да се регистрирате, трябва да си изберете уникално потребителско име и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата база данни. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката, ако това е необходимо. С натискането на бутона "Поръчай", Вие извършвате електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате, че сте запознат и приемате настоящите Общи условия.

ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ

Предоставените от клиентите лични данни на Enzo.bg (имена, адрес, телефон, e-mail и др.) ще бъдат използувани единствено и само във връзка и нуждите на договорните отношения на страните и в обслужването Ви като клиент – за обработка и доставка на поръчката, осъществяването на връзка с Вас и доставяне на информация под формата на информационен бюлетин (чийто абонамент можете да отмените по всяко време), спазвайки разпоредбите на Закона за защита на личните данни. Enzo.bg се задължава да не предоставя личните Ви данни под никаква форма на трети лица нито да ги използува за различни от горепосочените цели.

ПОРЪЧКА

Можете да поръчате от Enzo.bg 24 часа в денонощието, включително през почивните дни и официалните празници. При финализиране на Вашата поръчка, имате възможност да прегледате избраните от Вас продукти както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка.

Правилно попълнената и изпратена чрез www.enzo.bg или телефонно обаждане поръчка е обвързващо предложение за сключване на договор за продажба от разстояние с продаващата страна, при което купувачът е обвързан от период на 21 дни от изпращането на поръчката да сключи договор с продаващата страна.

Самият договор за продажба е изготвен от продаващата страна и се смята за актуален след като продаващата страна изпрати стоката на получателя.

Предвид факта, че договорът за продажба, сключващ се между интернет магазина и потребителите на сайта, се сключва въз основа на предложение от страна на доставчика до потребителя като част от система за продажба на стоки, при която от момента отправянето на предложението до сключването на договора, както и за времето на сключването на договора, страните не са във физически контакт помежду си, договорът се явява договор за продажба от разстояние съгласно разпоредбите на ЗЗП.

Потребителят има право да анулира поръчката, т.е. да се откаже от предложението си за сключване на договор за покупка, без да дължи каквито и да е било неустойки, а то до момента на изпращане на стоката. Потребителят се задължава да уведоми продавача за този факт посредством имейл или по телефона.

Продуктите, закупени на сайта www.enzo.bg, не са предназначени за последваща продажба.

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти, които потребителят е заявил, плюс цената за доставка и евентуално цената за застраховка на пратката. Всички цени са с предварително начислено ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Цените са посочени в левове. Към всяка поръчка се прилага фактура.

ЗАТРУДНЕНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Възможни затруднения при осъществяване на поръчката:

  1. Един или повече от поръчаните артикули не са в наличност; при такива обстоятелства представител на Enzo.bg ще се свърже с Вас във възможно най-кратък срок;
  2. Адресът за доставка/фактура е непълен или погрешен;
  3. Погрешен телефон за връзка с клиента.

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

  1. Плащане с наложен платеж (плащане при доставка) – купувачът заплаща цялата дължима сума на куриера при получаване на поръчката;
  2. Плащане с банков превод – поръчката се обработва и изпраща от продавача едва след като заплащането на дължимата сума от страна на купувача постъпи по банкова сметка на продавача. При получаване на пратката купувачът не дължи никакво заплащане на куриера.

Данни за плащане:

Титуляр на банковата сметка: Интернет Шоп ООД

Банкова сметка : Уникредит Булбанк, IBAN BG04UNCR70001520198160

ДОСТАВКА

При поръчка от сайта Enzo.bg доставката се извършва само на територията на България. Доставката се извършва в рамките на 3 - 5 работни дни и използваме куриерските услуги на фирма СПИДИ.

Не предлагаме опция „Преглед на пратка преди доставка“.

ОТКАЗ ОТ СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Купувачът има право да се откаже от сключен договор в 90-дневен срок от получаването на стоката. Продавачът се задължава да възстанови на купувача сумата за върнатия артикул без излишно отлагане, а то най-късно в 14-дневен срок, считано от датата на която продавачът получи съобщение от страна на купувача за отказ от сключен договор.

В случай, че продуктът е бил употребяван, не може да се извърши отказ от сключен договор.

Също така не може да се извърши отказ от сключен договор за продукти, чието естество изключва това, а то предимно от хигиенична гледна точка (напр. червила, кремове, спирали, шампоани, балсами, четки за лице и др.). В случай, че върнатият продукт е непълен, увреден или видимо използван, продавачът има право да изисква компенсация за възникналите вреди.

За целите прилагане на правото за отказ от сключен договор, купувачът следва да уведоми за отказа от сключен договор продавача по електронната поща на адрес: info@enzo.bg

РЕКЛАМАЦИЯ

Въпреки, че процентът на рекламации е изключително нисък, добре е да знаете, че продуктите от Enzo.bg са със същата гаранция, каквато е предоставяна от стандартните парфюмерийни магазини. В наш интерес е да уредим Вашата рекламация в най-кратък срок.

Законоустановеният срок за разглеждане на рекламация е 30 дни, след датата на заявяването ѝ.

Преди да изпратите рекламацията, моля свържете се с нас за повече информация на телефон +359 24 928311.

Моля, изпратете Вашата рекламация на адрес:

ENZO.BG
кв. Младост бл. 4 вх. В ап. 2
гр. Сливен 8800

В пратката приложете описание на причината за рекламацията и копие от фактурата за закупената стока или информация за Вас, с която да идентифицираме Вашата покупка (най-често това е име, на което сме изпратили поръчката или въведен телефонен номер). Mоля, посочете номера на банковата сметка по която желаете да Ви бъде възстановена сумата по върнатия продукт, в случай, че Вашата рекламация бъде призната.

В случай на рекламация на електроуред, моля изпратете продукта на посочения по-горе адрес за рекламация. След получаването на рекламирания продукт, ние от наша страна ще се свържем с оторизиран представител на съответната марката в Чехия и ще Ви уведомим за резултата и начина за решаване на рекламацията.

Не забравяйте да ни предоставите пълна информация за контакт с Вас, включително имейл и телефонен номер, на които да Ви уведомим за хода на рекламацията.

Ако рекламацията е призната, Вашите транспортни разходи по връщането на продукта ще бъдат възстановени.

Не изпращайте стоките с транспортни компании, които ще изискват от нас наложен платеж. В такъв случай пратката няма да бъде приета.

За рекламации може да пишете и на info@enzo.bg

ГАРАНЦИЯ

Гаранцията започва да тече от датата получаване на стоката от потребителя. Продуктите имат 24-месечен гаранционен срок. Продавачът е отговорен за всички дефекти на продуктите при получаването на стоката или при появяването им по време на гаранционния период. Това не се отнася за дефекти, причинени от грубо или неправилно прилагане или механични повреди.

ПОЗЛВАНЕ НА ОТСТЪПКИ И ВАУЧЪРИ

Продавачът предоставя различни отстъпки (за лоаялни клиенти, количествени и др.). Всяка отстъпка има различни правила за прилагане.

В случай, че отстъпка или ваучър за отстъпка не се прилага съгласно правилата на съответната отстъпка или ваучър за отстъпка, продавачът има право да не уважи приемането на такава отстъпка или ваучър за отстъпка. В такъв случай купувачът ще бъде информиран и ще му бъде предложена възможност за оформяне на поръчка без съответната отстъпка или приложения ваучър за отстъпка.

Правилата и условията за използване на съответна отстъпка са приложени или директно към отстъпката (под формата на информация) или при отстъпката е посочен линк към интернет страници, където правилата за отстъпката са подробно описани. В случай, че при тълкуването на отстъпката възникнат неясности, важи тълкуването на начина на използване от страна на продавача.

Всяка отстъпка или ваучър може да бъде използван само веднъж, освен ако изрично не е посочено друго. В случай на многократно използване, продавачът има право да откаже да признае отстъпката или ваучъра.

В случай, че стойността на ваучъра за подарък или купона за отстъпка е по-висока от стойността на поръчката, разликата не се прехвърля върху нов ваучър и неизчерпаната сума не се връща обратно.

Електронно фактуриране

На потребителя се издава документ за поръчката под формата на електронна фактура. Тази фактура може да бъде изтеглена по всяко време от линка, посочен в имейла за изпращане на поръчката. Електронната фактура е на разположение за изтегляне в потребителския акаунт и може да бъде предоставена и въз основа на молба, изпратена на info@enzo.bg

СПОРОВЕ И ЖАЛБИ

За всякакви въпроси, неуредени в настоящите Общи условия и допълнителни запитвания може да се свържете с наш служител на посочения имейл/телефон за връзка.

Въпреки, че не го очакваме, в случай на възникнал спор можете като потребител да се обърнете към орган за алтернативно решаване на спорове, който орган за Република България е Комисията за защита на потребителите, https://kzp.bg/  Спорът може да се решава и онлайн.  

Имате ли въпроси? Пишете ни.

Полетата означени със звездичка * са задължителни.






Menu