Guerlain L'Instant de Guerlain

тоалетна вода за жени 80 мл.

3×
Guerlain L'Instant de Guerlain тоалетна вода за жени 80 мл.
Guerlain L'Instant de Guerlain тоалетна вода за жени 80 мл.
Guerlain L'Instant de Guerlain тоалетна вода за жени 80 мл.
Guerlain L'Instant de Guerlain тоалетна вода за жени 80 мл.
Guerlain L'Instant de Guerlain тоалетна вода за жени 80 мл.
Guerlain L'Instant de Guerlain тоалетна вода за жени 80 мл.
80 мл.
79,90лв.

Код: GUR0271 | Повече от 20 бр. са в наличност
бр
До Вашия дом с куриер на СПИДИ
неделя, 24.06.2018 г.

Информация за парфюма Guerlain L'Instant de Guerlain

Тоалетната вода Guerlain L'Instant de Guerlain е въплъщение на лукс и ексклузивност. Подарете си аромат, с който при всеки повод ще бъдете абсолютно уникални!

  • ориенталски аромат
  • за чувствена жена
  • за обичайно носене, но и за специални поводи

Състав

база
кехлибар
глава
бергамот, касис, ябълка
сърце
гардения, жасмин, магнолия, момина сълза, нероли
Вид аромат
Ориенталски, Цветни

За марката Guerlain

Парфюми Guerlain | Козметика Guerlain - легендата за козметика и парфюмерия. Guerlain, легендарна френска марка парфюми, продукти за грижа за кожата и декоративна козметика, принадлежи към световно най-реномираните, и със своето над 180 годишно традиционно производство на парфюми и козметика, също към най-старите.
Пиер-Франсоа-Паскал Герлен я основава още през 1828 година и в своя първи магазин в Париж скоро започва да продава собствени парфюмни води, тоалетни води и козметични препарати. В средата на 19-я век Гурлен е най-търсеният производител на парфюми в Париж и в рамките на своята концепция персонални аромати, той създава например Eau Impériale за императрица Евгения (Йожени), съпруга на Наполеон III. С течение на времето доставя своите творения на повечето европейски кралски дворове и между тях не липсват британската кралица Виктория, испанската кралица Изабела и австрийската императрица Сиси.

От 1860 г., когато Пиер-Франсоа-Паскал Герлен създава своя първи аромат, Eau de Cologne Imperiale, под името на марката Guerlain са създадени вече повече от 200 парфюма за жени и мъже, в които освен основателят на марката имат участие и неговите потомци Жак Герлен, Жан-Пол Герлен и Еме Герлен.

За своите парфюми Guerlain винаги ползва луксозни и редки суровини - френска ванилия и иланг-иланг от собствени плантации на Коморските острови. Едновременно е новаторска марка с използването на синтетични материали. Парфюмът Jicky от 1889 г. бил първият, в който Еме Герлен прибавя кумарин.

Също в областта на декоративната козметика и продуктите за грижа за кожата, изделията Guerlain са винаги технологично иновативни и произведени с най-модерните техники от най-качествените суровини. Марката държи цяла поредица нововъведения, например първия твърд грим, произведен през 1840 г., и първия серум, създаден след по-вече от стогодишен опит през 1950 г., когато е бил напълно нов метод за полагане на грижа за кожата.

До 1994 г. марката е семеен бизнес, който е ръководен от няколко поколения потомци на Пиер-Франсоа-Паскал. После я придобива концернът Louis Vuitton Moet Hennessy, но нейната слава не е изчезнала. От парфюмите, през продуктите за грижа за кожата и тялото, до декоративната козметика, всеки от продуктите от необятната гама широк асортимент на марката Guerlain е винаги гаранция за най-високото качество.

Не е чудно, че и днес Guerlain е свързана с най-звучните имена на обществения живот. В днешно време водещите представители на кралските дворове се допълват от редиците на привържениците на марката Guerlain - най-известните личности са Риана, Къртни Лав, Дженифър Лопес, Джесика Бийл, Каролина Куркова, Гуинет Полтроу, Парис Хилтън, Наталия Водянова и малко по-рано Мерилин Монро.

„Създавайте добри продукти и никога не правете компромиси в качеството. Що се отнася до останалото, търсете прости идеи и ги реализирайте съвестно“ (Пиер-Франсоа-Паскал Герлен).

Оценка Guerlain L'Instant de Guerlain

Добавяне на ново мнение

дизайн на флакона
трайност на аромата
интензивност
общо впечатление
С изпращането се съгласявате с обработката на личните данни с цел обработка и изображение на оценката на продуктите на дружество Notino s.r.o. Имате право да възразите. Повече информация впринципи за обработка на личните данни.​.
3.0
3 оценка
1
1
1
дизайн на флакона
трайност на аромата
интензивност
общо впечатление

Menu