Aésop Skin Camellia Nut подхранващ и хидратиращ крем за суха до чувствителна кожа

  • Aésop Skin Camellia Nut подхранващ и хидратиращ крем за суха до чувствителна кожа
     още

    Варианти Aésop Skin Camellia Nut

    • Aésop Skin Camellia Nut подхранващ и хидратиращ крем за суха до чувствителна кожа  60 мл.подхранващ и хидратиращ крем за суха до чувствителна кожа 

      Tози продукт не е в наличност

      60 мл.
      Код: AES0010

      69,00 лв.

      проследяване на наличност

    Нагоре

    За марката Aésop

    Оценка

    Лесен за нанасяне

    Козметично качество

    Удовлетвореност от резултата

    Характеристика

    Aлтер

    за всички възрастови групи

    Kонсистенция

    крем

    Кожа на лицето

    суха, чувствителна

    Според проблема на кожата

    хидратация, чувствителна и алергична кожа

    Австралийската козметика Aésop предлага първокласна грижа за лицето, косата и кожата на цялото тяло. Марката Aésop е основана в Мелбърн през 1987 г. и има за цел да предостави на клиентите козметика с най-високо качество на растителна база.

    Козметичните продукти Aésop са богати предимно на естествени антиоксиданти, които ефективно се борят с нежеланите въздействия на свободните радикали. Именно свободните радикали предизвикват преждевременно стареене на кожата и нездравословен вид. Насоченото локално приложение на антиоксидантите по лицето, кожата на тялото и косата спомага за възстановяване и защита на повърхностните клетки. Резултатът е здрав и младежки вид.

    Всички козметични продукти Aésop са тествани лабораторно и имат доказани безопасност и ефикасност. Грижете се за своята красота ефективно с уникалната австралийска козметика Aésop!

    Нагоре

    Оценка Aésop Skin Camellia Nut

    Какво е Вашето мнение за продукта Aésop Skin Camellia Nut?

    Полетата означени със звездичка * са задължителни.


    Оценка *

    1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

    1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

    1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока



    TOP niche perfumes for Autumn 2017niche sale