Най-очакваният нов аромат за тази година – първият „free gender“ аромат на CK2

Какво е първото нещо, което ви идва на ум, когато чуете унисекс парфюм? На мен определено ми хрумва - CK One. CK One е  унисекс аромат, който е представен на пазара през 1994 г. и буквално отприщва унисексовата революция. Оттогава започват да се появяват все по-често ароматите унисекс, но CK One си остава най-известният на всички времена.

тоалетна вода CK2

Съвършената комбинация от свежи цитрусови аромати и дървесна основа е подходяща за абсолютно всеки, без значение от пол и възраст, само че при всеки ухае по различен начин. Това е CK One.

Около 20 г. след премиерата на този аромат, Calvin Klein представя нов суперпарфюм, който още по-старателно трие границата между мъжкия и дамския свят. Този аромат е със семплото име - CK2. А числото 2 не е поставено току-така в наименованието, всъщност то има богата символика:

• това е вторият унисекс парфюм на марката Calvin Klein.

• парфюмът е представен на пазара на 02.02.2016 г. в магазинната мрежа „Macy’s”.

• описва разнообразието във връзката на двама души

• комбинира два напълно противоположни вида аромати- цитрусово-свеж и топъл дървесен тон.

“One” за поколение Х, “2” за поколение Y

Нека приемем факта, че парфюмът CK One е бил създаден за поколение Х и впоследствие се е превърнал в легенда за него, а що се отнася до CK2, то той със сигурност е създаден за поколение Y. Това подсказва маркетинговата комуникация на този парфюм, неговият флакон и аромат. Вярвам, че и CK2 ще се превърне в легенда, но за публиката от поколение Y.

Знаете ли кое всъщност поколение е Y? Може би това сте вие самите? Поколението Y са родените от 1980 до 1995 г. Както хората от поколение X изграждаха свят без расизъм, то тези от Y носят свят без сексизъм. Те не се интересуват от кариера, искат просто да се наслаждават на живота, да се забавляват и работят от дома. Новосъздадоха се термини като „urban tribe“( тип свързани градски сдружения) или „downshifting“ (отхвърляне на отнемаща времето работа). Кое е най-важното? Преживяванията. Те ги обединяват и заедно се наслаждават пълноценно на живота.

Всичко това е отразено в кампанията на парфюма CK2, доминирана от видеоклип, който стана изключително успешен. Режисьор е Райън МакГинли – известен нюйоркски фотограф, снимал за „New York Times Magazine“, „Dior“, „Hermès“, „Stellа McCartney“, „Marc Jacobs“, „The Gap“ и разбира се Calvin Klein. Този път му беше възложен клипа и той наистина успешно успя да улови енергията на рекламата, която разказва четири различни истории на четири различни двойки. Никакви етикети, никакви разделения и определения. Точно според концепцията на CK2.

Как ухае CK2?

В символиката на парфюма CK2 също се появява цифрата 2. Той е на основата на две противоположности: пикантна остра свежест и топли дървесни тонове. Разбира се не става въпрос за типичен аромат, който усещате на всеки ъгъл. Това е един леко екстравагантен аромат, но по-отличителен и по-изискан. На мен не ми хареса на пръв поглед. Необходимо е да се намери пътя към този аромат. След няколко опита вече ми беше ясно, че има нещо в този аромат и оттогава ми се струва невероятен! От началото до края е красив и хармоничен.

Веднага след първото пръскане е много свеж, усещат се цитруси и уасаби. Японското вдъхновение със сигурност е проникнало и в парфюмния занаят, а остротата на уасабито започва все по-често да се среща и в парфюмите. Това, което ме изненада обаче е как се разгръща аромата. Започват да се усещат виолеткови листа и преобладаващият аромат на морски камъчета. Представяте ли си уханието на свежия въздух след дъжд или моркия паваж? Всичко това е подчертано от топлите тонове сандалово дърво, тамян и ветивер.

Най-интересното за този аромат е, че при всеки ухае различно. При жените се разгръща повече отколкото при мъжете. При жените някъде в дълбочина сякаш повече придърпват „женските“ съставки като роза, докато при мъжете се разгръщат по-контрастни съставки като ветивер или тамян. Това определено е приятен за носене парфюм, спокойно можете да го носите в офиса, без да притеснявате колегите си, както се случва при някои аромати.

Удивителен е и флакона във формата на капсула. Дизайнът е чист, минималистичен. Такъв ,какъвто е присъщ за един унисекс аромат. А въображаемата черешка на тортата е при отварянето на парфюма- капачката може да се използва като стойка на самия флакон! Изглежда супер впечатляващо.

ck

Какво да кажа в заключение? Ако искате да опитате нещо ново и необичайно, то това е парфюмът, който търсите. Можете да го споделяте с когото поискате, и все пак да не ухаете еднакво. Това е един модерен аромат, с които можете да се насладите пълноценно на живота.

Теодора, enzo.bg

 

notino balicky

Menu

звънете +359 24 928311