Качество романтика и женственост или просто Нина Ричи

      Nina Ricci е модна марка с най-успешната парфюмерия. Всичко започва през 1883г., когато в Торино, Италия се ражда Мария Аделанд Ниели.  През 1895 г. семейството се премества в Монте Карло. Година по-късно едва 13 годишна Мария започва стаж при една шивачка. Скоро след това си намира работа в една модна къща, където шие копчета и оправя подгъви.  През 19084г. Мария се омъжва за италианския бижутер Луиджи Ричи и става Мария Ричи, с псевдоним Нина Ричи. Тя ражда син- Робърт, който има ключова роля в развитието на марката. През 1932 г. двамата основават собствена модна къща –Nina Ricci.

      парфюм нина ричи

      Nina Ricci става най-популярна с парфюмите си. През 1946 г. излиза първият парфюм Нина Ричи- Coeur Joie (Радост за сърцето). Светкавичният успех на парфюма окуражил фирмата и след две години се появява едни от най- продаваните до наши дни френски парфюми L`Air du Temps ("Духът на времето").. Уникалното съчетание на ароматa го прави привлекателен за всички влюбени и неслучайно всяка пета секунда по света се купува по един такъв парфюм. Шишенцето, е запазен знак за изтънченост и досега. На капачката на шишенцето има два гълъба, два символа на мира, младостта и любовта, а на стъклото разцъфтяват цветя. Компанията има свой собствен център в околностите на Париж, където от едно-единствено място тръгват всички парфюми на известната марка.

      Всичко останало се прави ръчно.

      Парфюмът "Juliette has a gun" съдържа и българска роза. Той обединява нежността и силата на всички съставки, защото според създателите му, жената може да бъде сладка и нежна, но също дръзка и слина. Този аромат е разделен на два подаромата, които изразяват всички аспекти на личноста на една жена.

      notino balickypromotion

      Menu

      звънете +359 24 928311