Проблеми с доставката


При доставката на нашите продукти използваме външни фирми, има вероятност пратката да не пристигне в предварително уточнените срокове. Ако е така, първо проверете къде се намира Вашата поръчка.

Доставка с куриер

  • на Вашата електронна поща сме изпратили номер на пратката;
  • проверете къде е пратка в онлайн ситемата на СПИДИ като зададете нейния номер;
  • ако куриерската фирма е загубила пратката и не виждате никаква информация за нея, уведомете ни незабавно, за да можем да Ви изпратим нов продукт, а с рекламацията на изгубената пратка ще се заемем ние.

Ако куриерската фирма изгуби пратката или информацията на интернет е непълна, обърнете се към нас на телефон +359 24 928311.

 

 

Имате ли въпроси? Пишете ни.

Полетата означени със звездичка * са задължителни.