Проблеми с доставката


      При доставката на нашите продукти използваме външни фирми, има вероятност пратката да не пристигне в предварително уточнените срокове. Ако е така, първо проверете къде се намира Вашата поръчка.

      Доставка с куриер

      • на Вашата електронна поща сме изпратили номер на пратката;
      • проверете къде е пратка в онлайн ситемата на СПИДИ като зададете нейния номер;
      • ако куриерската фирма е загубила пратката и не виждате никаква информация за нея, уведомете ни незабавно, за да можем да Ви изпратим нов продукт, а с рекламацията на изгубената пратка ще се заемем ние.

      Ако куриерската фирма изгуби пратката или информацията на интернет е непълна, обърнете се към нас на телефон +359 24 928311.

       

       

      Имате ли въпроси? Пишете ни.

      Полетата означени със звездичка * са задължителни.






      New me

      Menu

      звънете +359 24 928311