Nasomatto Pardon парфюмен екстракт за мъже

Марка: Nasomatto

1 размер на продукта 249,00 лв. Безплатна доставка

До Вашия дом с куриер на СПИДИВторник 28.3.2017 г.

Тези срокове са ориентировъчни и зависят от сроковете на доставка на куриерската фирма.

Варианти Nasomatto Pardon

  • Nasomatto Pardon парфюмен екстракт за мъже 30 мл. парфюмен екстракт за мъже 30 мл. 

    4 бр са в наличност в централния склад

    Код: NST3386

    249,00 лв.Безплатна доставка

  • Nasomatto Pardon парфюмен екстракт за мъже 2 мл. мостра парфюмен екстракт за мъже 2 мл. мостра 

    Повече от 20 бр са в наличност в централния склад

    Код: NST3411

    22,80 лв.

Нагоре

За марката Nasomatto

Оценка

Дизайн на флакона

Трайност на аромата

Интензивност

Общо впечатление

Състав

глава

цветя, магнолия

сърце

черен шоколад, зърна от тонка, канела

база

агарово дърво, сандалово дърво

> Необичайните нишови парфюми Nasomatto не оставят никого безразличен! Марката Nasomatto си е поставила за цел да създава извънредни, екстравагантни и в същото време изключително сложни аромати, които да ви привличат и дори да ви шокират! Компанията е основана през 2007 г. в Амстердам. Неин основател е италианският дизайнер на аромати Алесандро Гуалтиери, който обожава да създава смели, провокативни и силно емоционални парфюми.

Името на марката Nasomatto означава "побъркан нос" и това,че се касае за необичайни и луди нишови парфюми, удостоверени с различни интересни имена като например: Absint, Narcotic или Pardon.

Nasomatto са наистина изключителни, леко спорни аромати и привлечат вниманието особено на взискателните клиенти, които търсят нещо наистина нетрадиционно. Високата концентрация в аромата на парфюмите Nasomatto ги прави наистина интензивни. Парфюмите се крият в минималистични флакони от дебело стъкло, а отличителен белег на уникалността и екстравагантността им придава контрастната капачка.

Нагоре

Оценка Nasomatto Pardon

Какво е Вашето мнение за продукта Nasomatto Pardon?

Полетата означени със звездичка * са задължителни.


Оценка *

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока



niche sale