Nasomatto Duro парфюмен екстракт за мъже

Марка: Nasomatto

1 размер на продукта 239,00 лв. Безплатна доставка

До Вашия дом с куриер на СПИДИСряда 29.3.2017 г.

Тези срокове са ориентировъчни и зависят от сроковете на доставка на куриерската фирма.

Варианти Nasomatto Duro

  • Nasomatto Duro парфюмен екстракт за мъже 30 мл. парфюмен екстракт за мъже 30 мл. ПРОМОЦИЯ

    Повече от 20 бр са в наличност в централния склад

    Код: NAS3381

    239,00 лв.Безплатна доставка

  • Nasomatto Duro парфюмен екстракт за мъже 2 мл. мостра парфюмен екстракт за мъже 2 мл. мостра 

    2 бр са в наличност в централния склад

    Код: NST3406

    19,40 лв.

Нагоре

За марката Nasomatto

Оценка

Дизайн на флакона

Трайност на аромата

Интензивност

Общо впечатление

Състав

композиция

дървесни тонове, подправки, кожа

> Необичайните нишови парфюми Nasomatto не оставят никого безразличен! Марката Nasomatto си е поставила за цел да създава извънредни, екстравагантни и в същото време изключително сложни аромати, които да ви привличат и дори да ви шокират! Компанията е основана през 2007 г. в Амстердам. Неин основател е италианският дизайнер на аромати Алесандро Гуалтиери, който обожава да създава смели, провокативни и силно емоционални парфюми.

Името на марката Nasomatto означава "побъркан нос" и това,че се касае за необичайни и луди нишови парфюми, удостоверени с различни интересни имена като например: Absint, Narcotic или Pardon.

Nasomatto са наистина изключителни, леко спорни аромати и привлечат вниманието особено на взискателните клиенти, които търсят нещо наистина нетрадиционно. Високата концентрация в аромата на парфюмите Nasomatto ги прави наистина интензивни. Парфюмите се крият в минималистични флакони от дебело стъкло, а отличителен белег на уникалността и екстравагантността им придава контрастната капачка.

Нагоре

Оценка Nasomatto Duro

  • 12 август 2016 г.
    D.A.

    Върховен аромат!

Какво е Вашето мнение за продукта Nasomatto Duro?

Полетата означени със звездичка * са задължителни.


Оценка *

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока



niche sale