M. Micallef Puzzle Collection N°2 парфюмна вода унисекс мостра

Марка: M. Micallef

1 размер на продукта 8,10 лв.

До Вашия дом с куриер на СПИДИПетък 24.2.2017 г.

Тези срокове са ориентировъчни и зависят от сроковете на доставка на куриерската фирма.

Варианти M. Micallef Puzzle Collection N°2

  • M. Micallef Puzzle Collection N°2 парфюмна вода унисекс 2 мл. мостра парфюмна вода унисекс 2 мл. мостра 

    Повече от 20 бр са в наличност в централния склад

    Код: MIC0684

    8,10 лв.

  • M. Micallef Puzzle Collection N°2 парфюмна вода унисекс 100 мл. парфюмна вода унисекс 100 мл. 

    Tози продукт не е в наличност

    Код: MIC0511

    229,00 лв.

    проследяване на наличност

Други продукти M. Micallef Puzzle Collection N°2

Нагоре

За марката M. Micallef

Оценка

Дизайн на флакона

Трайност на аромата

Интензивност

Общо впечатление

Състав

глава

грейпфрут, касис

сърце

жасмин, орхидея, здравец

база

ветивер, бял мускус, пачули, кашмирено дърво

Френските парфюми M.Micallef символизират страст и елегантност. Техните флакони са декорирани изцяло на ръка, което прави всеки парфюм  M.Micallef оригинално произведение на изкуството. С парфюми M.Micallef много лесно ще се пренесете в света на лукса и елегантността. Компанията M.Micallef  е основана през 1996 г. в Грасс, където Мартине Микалефф представя първия си вълшебен аромат.

Парфюми M.Micallef  със своите великолепни есенции, се нареждат високо в парфюмерийната школа. Те са изработени от най-добрите естествени съставки, а техния незабравим аромат е повлиян от арабската култура. Тази уникална комбинация от ориенталски тонове, с голяма част истински френски финес, прави парфюми M.Micallef наистина изключителни. Флаконите на парфюми  M.Micallef  са ръчно рисувани, декорирани и сглобени.

Нагоре

Оценка M. Micallef Puzzle Collection N°2

Какво е Вашето мнение за продукта M. Micallef Puzzle Collection N°2?

Полетата означени със звездичка * са задължителни.


Оценка *

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока



niche sale