M. Micallef Emir парфюмна вода за мъже

Марка: M. Micallef

2 размера на продукта от 129,00 лв.

До Вашия дом с куриер на СПИДИЧетвъртък 23.2.2017 г.

Тези срокове са ориентировъчни и зависят от сроковете на доставка на куриерската фирма.

Варианти M. Micallef Emir

  • M. Micallef Emir парфюмна вода за мъже 100 мл. парфюмна вода за мъже 100 мл. 

    Повече от 5 бр са в наличност в централния склад

    Код: MIC0500

    209,00 лв.

  • M. Micallef Emir парфюмна вода за мъже 30 мл. парфюмна вода за мъже 30 мл. 

    4 бр са в наличност в централния склад

    Код: MIC0501

    129,00 лв.

  • M. Micallef Emir парфюмна вода за мъже 2 мл. мостра парфюмна вода за мъже 2 мл. мостра 

    Повече от 20 бр са в наличност в централния склад

    Код: MIC0567

    7,00 лв.

Нагоре

За марката M. Micallef

Оценка

Дизайн на флакона

Трайност на аромата

Интензивност

Общо впечатление

Състав

глава

портокал, грейпфрут

сърце

градински чай, бял пипер, здравец

база

агарово дърво, кедър, мускус, пачули

Френските парфюми M.Micallef символизират страст и елегантност. Техните флакони са декорирани изцяло на ръка, което прави всеки парфюм  M.Micallef оригинално произведение на изкуството. С парфюми M.Micallef много лесно ще се пренесете в света на лукса и елегантността. Компанията M.Micallef  е основана през 1996 г. в Грасс, където Мартине Микалефф представя първия си вълшебен аромат.

Парфюми M.Micallef  със своите великолепни есенции, се нареждат високо в парфюмерийната школа. Те са изработени от най-добрите естествени съставки, а техния незабравим аромат е повлиян от арабската култура. Тази уникална комбинация от ориенталски тонове, с голяма част истински френски финес, прави парфюми M.Micallef наистина изключителни. Флаконите на парфюми  M.Micallef  са ръчно рисувани, декорирани и сглобени.

Нагоре

Оценка M. Micallef Emir

Какво е Вашето мнение за продукта M. Micallef Emir?

Полетата означени със звездичка * са задължителни.


Оценка *

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока



niche sale