Guess

Парфюми Guess | Guess - американската мечта. Американската модна марка Guess е известена предимно със своите облекла, характеризиращи се с високо качество, силен глас в определяне на тенденциите и креативен маркетинг. Също толкова успешни са модните аксесоари на марката - часовници и бижута, и не на последно място парфюмите.

Марката Guess е основана през 1981 г. от братята Джордж, Арманд, Пол и Морис Марчиано, които са родени в Мароко и през 1977 г. имигрират в Калифорния, за да осъществят своята американската мечта. През 70-те години привличат вниманието в света на модата с джинсови платове, които по това време се считат за старомодни. Моделите на братята Марчиано били толкова непреходни, чувствени и шик, че навеки променят подхода на модния свят към джинсите.

Днес марката Guess принадлежи към най-уважаваните в света и нейната небрежна мода и аксесоари за жени, мъже и деца диктуват жизнения стил Измежду звездните личности, с които Guess сътрудничи в маркетинга, се открояват Клаудия Шифър, Анна Никол Смит, Летисия Каста, Карла Бруни и Наоми Кембъл. През 21-и век марката е изключително свързана с името на Парис Хилтън.

Марката Guess предлага първия парфюм на пазара през 80-те години в сътрудничество с Revlon, а по-късно започва да работи с Coty. През 1990 г. вниманието беше спечелено от парфюма за жени Guess Original с ароматни тонове на мандарина, грейпфрут, лимон, жасмин, зюмбюл и кехлибар. Елин от най-известните мъжки аромати е освежаващият, ефирен и чувствен парфюм Guess Seductive Homme Blue.  Парфюмите Guess са създадени в сътрудничество с дизайнерите на аромати Оноре Бланк, Клодет Белнави, Стив Демеркадо, Антоан Лай, Франсис Куркджиян, Гийом Флавини, Пиер Негрин, Елен Молнер и Бернард Елена.

Марката Guess, която днес е представена в повече от 80 страни в света, се характеризира с комбинация от обичта към американския Запад с европейската чувствителност, и е символ на младостта, сексапила и авантюристичния начин на живот. В течение на десетилетия Guess подтиква хората да мечтаят със своите емблематични рекламни кампании, които са направили много известни цяла поредица преди непознати лица.

Посланието на марката Guess е - всеки може да постигне своята истинска американска мечта.

пълен текст скрий текста

Подредено от най- продаваните По азбучен ред По цена

12 3

12 3 Следващи 15 Nahoru