Gucci Flora by Gucci 1966 парфюмна вода тестер за жени

Марка: Gucci

Този продукт е ТЕСТЕР.
Тестерът е специална версия, която е опакована в бяла кутия и е без капачка. Поради тази причина, тестерите се предлагат на по-ниска цена. Съставът на аромата е същия.
повече информация за ТЕСТЕРИТЕ

Варианти Gucci Flora by Gucci 1966

Други продукти Gucci Flora by Gucci 1966

Нагоре

Информация за парфюма Gucci Flora by Gucci 1966

Оценка

Дизайн на флакона

Трайност на аромата

Интензивност

Общо впечатление

Състав

глава

бергамот, пипер

сърце

роза, божур

база

ветивер, мускус, пачули

Какво е тестер? Тестерите обикновено се използват в класическите парфюмерии с цел клиентите да изпробват аромата на даден парфюм. Тъй като тестерът не служи за директна продажба на крайните потребители, флаконът не е толкова украсен и интересен. Различава се от класическия продукт само с това, че е опакован в бяла кутия без надписи, някой път е дори и без опакова и в повечето случаи няма капачка на разпръсквача. Ако купувате парфюма за себе си и не ви трябва опаковката му, тестерът е идеалният избор. В случай, че купувате парфюма за подарък, по-подходящо е да поръчате класическия продукт.

Нагоре

За марката Gucci

Парфюмите Gucci имат рядката способност да приповдигнат вашето самочувствие с две степени по-нагоре. Достатъчни са няколко капки и веднага си помисляте: Това е парфюм за мен! В какво е магията на Gucci? Може би се укрива в повече от стогодишната история, може би се отразява пътят от скромното начало към славата или пък особено неуловимата комбинация от традиция и съвременност. Зад раждането на марката Gucci през 1921 г. стои скромен човек на име Гучио Гучи, който основава магазин с кожени аксесоари за конна езда. Очевидно тогава въобще не е и помислял, че дава името на модна легенда, която после пленява света. До тогава само понякога се появява в производството на чанти и дамски чанти и продължава да прекарва времето предимно в конюшните, а не около модните подиуми. Неговите потомци имат по-амбициозни цели и след смъртта на бащата, тримата синове се втурват да създават репутацията на марката Gucci. Продажбите на модни аксесоари се развили толкова, че техни клиенти стават и най-ярките звезди на времето - Одри Хепбърн, Джаки Кенеди и Грейс Кели.  Първоначално малката италианска фирма се превръща в световен гигант. Предлага не само оригинални дамски чанти и кожени аксесоари. Изведнъж под марката с пресичащи се букви G се появяват часовници, слънчеви очила, облекла и парфюми. Успехът на марката е откупен с много лични проблеми и финансово пропадане на семейство Гучи, което завършва през 1993 г. с убийството на последния от наследниците. Марката попада в ръцете на Investcorp и един от креативните директори става известния Том Форд. Сега марката Gucci е поверена на дизайнера Фрида Джанини и отново е в центъра на вниманието. Предлаганата палитра парфюми Gucci е много широка и пъстра. Характеризира се с типичната италианска лекота, но не се страхува от драматичност и изтънченост. Както дамските, така и мъжките серии парфюми се стремят съвършено да изтъкнат уникалността на своите притежатели, и наистина много добре умеят това. Между най-известните аромати принадлежи непреходният чувствен Eau De Parfum II. По-нежна, но отличително цветна композиция носи серията Flora. Девойките ще харесат младежкия и енергичен Rush 2. Меките ароматични тонове на розов божур и воден жасмин, провокативно подправени с розов пипер ще намерите в любимия Gucci Envy Me. Сред търсените от мъжете вариации на подправки е представена класиката Gucci By Gucci Pour Homme. Мнозинство поклонници поддържат съблазнителния провокиращ аромат Guilty. Дълго не ви се е случвало, някой очарователно да се приближи и запита: какво ухание ползвате? Опитайте някой от парфюмите Gucci и спечелете вниманието. Gucci е предизвикателство и отговор за всички, които избират лукс и изключителност.

Нагоре

Оценка Gucci Flora by Gucci 1966

Какво е Вашето мнение за продукта Gucci Flora by Gucci 1966?

Полетата означени със звездичка * са задължителни.


Оценка *

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока



niche sale