Etro Vetiver афтършейв унисекс

Марка: Etro

Варианти Etro Vetiver

  • Etro Vetiver афтършейв унисекс 100 мл. афтършейв унисекс 100 мл. 

    Tози продукт не е в наличност

    Код: ETR0133

Продукти със специални отстъпки

  • Etro Vetiver афтършейв унисекс 100 мл. афтършейв унисекс 100 мл. 

    Код: ETR0165
    Бележка: По-нисък процент на съдържание,    Съдържание на продукта: 98%

    66,10 лв. Отстъпка: 9,80 лв.

Нагоре

За марката Etro

Оценка

Дизайн на флакона

Трайност на аромата

Интензивност

Общо впечатление

> Италианските нишови парфюми Etro подчертават вашата индивидуалност и ви дават истински стил! Семейната фирма Etro е  основана през 1968 г. от  Джероламо „Джиммо“ Етро. Компанията първоначално е ангажиран в производството на платове, аксесоари и кожени изделия, а в света на модата бързо става търсена и известна.

През 1989 г. марката Etro също решава да предлага на клиентите си колекция от изключителни аромати, които също пожънват голям успех. Ароматите Etro в себе си поддържат италианския заряд. Те са изпълнени с цветове, мисли, емоции, и могат да стимулират въображението, също като богатото въображение, вложено в облеклата по модните ревюта на известната марка. Нишовите парфюми Etro подчертават личността на ползвателя и съдържат само натурални съставки. Ароматите Etro могат да бъдат едновременно изтънчени и дискретни и в същото време смели и вълнуващи.

Типични за нишовите аромати Etro са изисканите парфюмни флакони, чиито детайли са вдъхновени от модерни графики. По този начин те перфектно символизират чувството за красота и дизайн, типични за марката Etro. Част от колекцията парфюми на  Etro са и приятните,ароматизирани  душ-гелове, млека за тяло, води за след бръснене, с помощта на който още повече можете да подсилите интензивността на парфюмите Etro. Ако обичате италианския чар и отличителното чувство за елегантност, тогава нишовите парфюми Etro със сигурност ще ви впечатлят!

Нагоре

Оценка Etro Vetiver

Какво е Вашето мнение за продукта Etro Vetiver?

Полетата означени със звездичка * са задължителни.


Оценка *

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока



niche sale