Цена на доставката и начин на плащане

      Начин на доставка

      Куриер на СПИДИ – 5,95 лв.

      • поръчаният продукт ще Ви бъде доставен с куриерските услуги на СПИДИ;
      • пратката ще ви бъде доставена в срок от 4 до 5 работни дни, тъй като изпращаме продуктите от Чехия и Германия;
      • в момента на изпращането ще получите номера на пратката на електронна си поща;
      • къде се намира вашата пратка можете да проверите като натиснете тук и изпишете нейния номер в полето;
      •  цената за доставка за цяла България е 6 лв.

      Начини на плащане

      Наложен платеж

      Наложеният платеж (в брой) е най-използваният метод за плащане. Продуктът заплащате на куриера при доставката.

      Банков превод

      Този начин на плащане може да удължи доставката с 2 дни. Ако желаете да сте сигурни, че доставката ще бъде извършена до Коледа, изберете плащане с наложен платеж.

      Рекламация

      Как да направя рекламация?

      Гаранция и рекламация

      Въпреки, че процентът на рекламациите е много нисък, добре е да знаете, че продуктите от Enzo.bg са със същата гаранция, каквато в стандартните парфюмерийни магазини. В наш интерес е да реагираме на Вашите рекламации в най-кратък срок. Обикновено това отнема до месец.

      Гаранцията започва да тече от датата на получаване на стоката от потребителя. Продуктите имат 24-месечен гаранционен срок. Продавачът е отговорен за всички дефекти при получаване на стоката от купувача или при появата им в гаранционния период. Това не се отнася за дефекти, причинени от грубо боравене или механични повреди. Рекламация може да подадете по пощата.

      Доставка на рекламацията по пощата

      Преди да изпратите рекламацията си на закупен продукт, на следния адрес, позвжънете на номер +359 24 928311 за информация:

      ENZO.BG
      Poste Restante
      СКЛАД СПИДИ
      3700 Видин, кв./жк. Южна промишлена зона
      бивш з-д БДИН МЕБЕЛ

      В пратката приложете описание на причината за рекламацията и копие от фактурата за закупената стока или информация за Вас, с която да идентифицираме Вашата покупка (най-често името, на което сме изпратили поръчката).Ако рекламацията Ви бъде приета, моля посочете и номера на банкова сметка на която да възстановим Вашите пари.

      Не забравяйте да ни предоставите пълна информация за контакт с Вас, включително електронна поща и телефонен номер, на които да Ви уведомим за хода на рекламацията.

      Ако рекламацията е призната, Вашите транспортни разходи ще бъдат възстановени.

      Не изпращайте стоките с транспортни компании, които ще искат от нас наложен платеж. В такъв случай пратката няма да бъде приета.

      За рекламации може да пишете и на info@enzo.bg

      Формуляра за рекламация на продукт ще намерите тук

      Отказ от договор

      Как да направя отказ от сключен договор?

      Не знаете дали поръчвате правилния продукт?

      При нас не поемате никакъв риск. Можете да върнете продукта в 7 дневен срок, без посочване на причина. Ние ще Ви върнем парите.

      Формуляра за отказ на поръчка - разваляне на договор за покупко продажба ще намерите тук

      За повече информация прочетете общите условия.

      Имате ли въпроси? Пишете ни.

      Полетата означени със звездичка * са задължителни.






      New me

      Menu

      звънете +359 24 928311