Bourjois Volume Glamour спирала за обем и сгъстяване на миглите

Марка: Bourjois

1 вариант на продукта 13,90 лв.

До Вашия дом с куриер на СПИДИСряда 22.2.2017 г.

Тези срокове са ориентировъчни и зависят от сроковете на доставка на куриерската фирма.

Варианти Bourjois Volume Glamour

  • Bourjois Volume Glamour спирала за обем и сгъстяване на миглите Black (Mascara) 12 мл.спирала за обем и сгъстяване на миглите ПРОМОЦИЯ

    Повече от 20 бр са в наличност в централния склад

    Black (Mascara) 12 мл.
    Код: BOU0092

    13,90 лв.

Нагоре

Информация за козметиката Bourjois Volume Glamour

Оценка

Лесен за нанасяне

Козметично качество

Удовлетвореност от резултата

Характеристика

водоустойчив

не

цвят

чернен

Описание:

Eксклузивната спирала Bourjois Volume Glamour гарантира, че ще Ви даде перфектен обем и сгъстяване миглите! Спиралата съдържа парафин, пчелен восък, палмов восък, оризови трици за омекотяване, полимери и витамин В5 за възстановяване и растеж на миглите. Спиралата Bourjois Volume Glamour дава на миглите Ви максимален обем, който ще задълбочи и засили Вашия облик! Насладете се на перфектно усещане и придайте на Вашите очи блясък с уникална спирала от Bourjois Volume Glamour!

Ефекти:

  • подхранва и обновява миглите

Активни вещества:

  • парафин - укрепва миглите
  • пчелен восък - устойчивост на миглите
  • палмов восък - за устойчивост
  • оризови трици - омекотява
  • полимери - растежа на миглите
  • витамин B5 - обновява миглите

Как се нанася:

Нанесете спиралата с нежни движения върху миглите. Първо, на горния, а след това и на долния клепач.

Нагоре

За марката Bourjois

Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“). Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage. Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction. Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.

Нагоре

Оценка Bourjois Volume Glamour

  • 03 януари 2017 г.
    Теменужка

    Страхотна спирала!

  • 06 септември 2016 г.
    А.З.

    Абсолютна класика! Много ми харесва, че формулата е по-суха и не се налага да се чака месец след отварянето.

  • 23 юни 2016 г.
    Йоана

    Страхотно съотношение цена - качество.

  • 31 октомври 2013 г.
    Наталия

    Ползвам я от много години, няма друга по-перфектна за мен!!!

Какво е Вашето мнение за продукта Bourjois Volume Glamour?

Полетата означени със звездичка * са задължителни.


Оценка *

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока