Bourjois Twist Up The Wolume спирала за обем с четка 2 в 1

      Марка: Bourjois

      2 варианта на продукта от 15,90 лв.

      До Вашия дом с куриер на СПИДИПонеделник 6.3.2017 г.

      Тези срокове са ориентировъчни и зависят от сроковете на доставка на куриерската фирма.

      Варианти Bourjois Twist Up The Wolume

      • Bourjois Twist Up The Wolume спирала за обем  с четка 2 в 1 цвят Black (2 in 1 Brush) 8 мл.спирала за обем с четка 2 в 1 

        Повече от 20 бр са в наличност в централния склад

        цвят Black (2 in 1 Brush) 8 мл.
        Код: BOU0752

        15,90 лв.

      • Bourjois Twist Up The Wolume спирала за обем  с четка 2 в 1 цвят Ultra Black (2 in 1 Brush) 8 мл.спирала за обем с четка 2 в 1 

        Повече от 20 бр са в наличност в централния склад

        цвят Ultra Black (2 in 1 Brush) 8 мл.
        Код: BOU0837

        15,90 лв.

      Нагоре

      За марката Bourjois

      Оценка

      Лесен за нанасяне

      Козметично качество

      Удовлетвореност от резултата

      Характеристика

      водоустойчив

      не

      цвят

      чернен

      Френската марка Bourjois, основана през 1863 г. от визионера Жозеф-Албер Понсен, специализира главно в декоративна козметика. Нейните първи продукти са восъчни фон дьо тен стикове, предназначени главно за нуждите на театралните актьори и носят забавни названия като „Jealous“ („ревнив“) или „Lovesick“ („копнеещ“). Днес Bourjois предлага на пазара пъстра гама продукти - спирали, моливи за очи, червила, тоалетни млека, дезодоранти, душ гелове, парфюми и други - при което, предназначени предимно за жени. Непрестанно се придържа към своята оригинална философия да предлага на потребителите най-високо качество на разумна цена. Гримовете Bourjois са смели, изискани и елегантни и са подходящи за всеки повод и настроение. Ароматите изненадват със своята чувственост и интензивност.Заслужава да се отбележи, че „по-малката сестра на Chanel“ (както Bourjois сама се представя) е буквално обсебена от цветове. В нейния каталог ще намерите 400 различни оттенъка, при което една четвърт от тях всяка година се променят в зависимост от актуалните тенденции. Голям акцент е поставен на дизайна на опаковките - Bourjois дори редовно изработва лимитирани серии за колекционери в стил vintage. Bourjois се гордее с факта, че непрекъснато се стреми да разработва нови, иновативни продукти. Наред с други продукти е изобретила спирала с два края (Coup de Théâtre) и прахообразни сенки за очи в блестяща кутийка с вградена четка (Suivez Mon Regard). Не само професионалните гримьори и стилисти обичат да използват козметиката Bourjois, но и цяла поредица известни личности, като например Кейт Хъдсън, Джесика Симпсън, Кейт Мидълтън и членовете на популярната момчешка банда One Direction. Марката Bourjois ще привлече всички, които желаят да изглеждат красиви, мечтаят да си създадат свой собствен отличителен имидж, креативни са и обичат гримирането.

      Нагоре

      Оценка Bourjois Twist Up The Wolume

      • 13 октомври 2016 г.
        Нели

        Много хубава спирала. Четката е много удобна и практична с двете си положения. Прави миглите много черни

      • 04 октомври 2016 г.
        Росица Тодорова

        Страхотна спирала!

      • 20 септември 2016 г.
        Elizabet

        Много добро качество

      • 12 август 2015 г.
        Ралина Христова

        Много добро качество.

      Какво е Вашето мнение за продукта Bourjois Twist Up The Wolume?

      Полетата означени със звездичка * са задължителни.


      Оценка *

      1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

      1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

      1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока