Acqua di Parma Colonia Intensa подаръчен комплект

Марка: Acqua di Parma

1 размер на продукта 182,00 лв.

До Вашия дом с куриер на СПИДИПонеделник 27.2.2017 г.

Тези срокове са ориентировъчни и зависят от сроковете на доставка на куриерската фирма.

Варианти Acqua di Parma Colonia Intensa

  • Acqua di Parma Colonia Intensa подаръчен комплект II. одеколон 100 ml + балсам след бръснене 75 ml + душ гел 75 mlподаръчен комплект II. 

    Повече от 5 бр са в наличност в централния склад

    одеколон 100 ml + балсам след бръснене 75 ml + душ гел 75 ml
    Код: ADP0793

    182,00 лв.

Продукти със специални отстъпки

  • Acqua di Parma Colonia Intensa подаръчен комплект II. подаръчен комплект II. 

    Код: ADP0828
    Бележка: По-нисък процент на съдържание,    Съдържание на продукта: 99%

    163,90 лв. Отстъпка: 18,10 лв.

Нагоре

За марката Acqua di Parma

Оценка

Дизайн на флакона

Трайност на аромата

Интензивност

Общо впечатление

Марката "Акуа ди Парма" е създадена през 1916 година в центъра на старинния град Парма – аристократично културно средище, приютило Джузепе Верди и Стендал. В една малка фабрика за парфюми е създаден първият аромат на тази марка – Colonia – предназначен да бъде аромат за носни кърпички за мъже. Всъщност Colonia е доста силен и агресивен аромат, който успява да пожъне невероятен успех – в периода между 30-те и 50-те години е един от най-популярните аромати. В началото на 60-те години, когато пазарът е „наводнен” с редица конкурентни аромати на други производители, "Акуа ди Парма" решава да продължи своята линия, акцентирайки върху дългогодишните традиции и факта, че продуктите са създадени от истински експерти. Исторически Colonia на "Акуа ди Парма" се превърна в култ за представителите на висшето общество.

Нагоре

Оценка Acqua di Parma Colonia Intensa

Какво е Вашето мнение за продукта Acqua di Parma Colonia Intensa?

Полетата означени със звездичка * са задължителни.


Оценка *

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока

1 2 3 4 5 0 - най-ниска, 5 - най-висока



niche sale